Harmonogram szkoleń

REGULAMIN

uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych w Centrum Ochrony Pracy i Biznesu „CONSULTRIX”

W związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19, Centrum Ochrony Pracy i Biznesu „CONSULTRIX” w Lublinie wprowadza regulamin, który zawiera działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa wszystkich uczestników szkolenia, pracowników firmy oraz innych osób przebywających w budynku. Działania te są zgodne Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz obowiązującymi zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego.

  1. W szkoleniu mogą uczestniczyć jedynie osoby zgłoszone wcześniej na szkolenie w COPiB CONSULTRIX za pośrednictwem poczty elektronicznej, strony internetowej lub telefonicznie.
  2. W szkoleniu mogą uczestniczyć jedynie osoby zdrowe, niewykazujące objawów typowych dla COVID-19 (gorączka kaszel, duszności, utrata smaku) i nie będące w trakcie kwarantanny.
  3. W szkoleniu mogą uczestniczyć jedynie osoby, które nie miały kontaktu z osobą chorą na COVID-19 oraz osobą przebywającą na kwarantannie z powodu podejrzenia obecności COVID-19 w okresie ostatnich 14 dni przed szkoleniem.
  4. Po wejściu do budynku każda osoba zostaje poddana pomiarowi temperatury ciała. Osoby z podwyższoną temperaturą (powyżej 37,5°C) nie zostaną wpuszczone do budynku.
  5. Każda osoba wchodząca do budynku zobowiązana jest do zdezynfekowania rąk płynem do dezynfekcji znajdującym się przy wejściu do budynku.
  6. Wszyscy uczestnicy szkolenia muszą zakrywać usta i nos na terenie całego obiektu.
  7. Do sali szkoleniowej mogą wejść tylko osoby zweryfikowane wcześniej przez pracownika COPiB CONSULTRIX.
  8. W sali szkoleniowej należy zajmować miejsca wskazane przez pracownika COPiB CONSULTRIX.
  9. Należy zachować dystans społeczny – co najmniej 2 m odległości między uczestnikami oraz ograniczyć aktywności sprzyjające bliskiemu kontaktowi pomiędzy sobą.
  10. Uczestnikom szkolenia nie wolno przemieszczać się po obiekcie w sposób dowolny, z wyjątkiem zaspokojenia podstawowych potrzeb.
  11. Wychodząc z sali szkoleniowej otrzymane wcześniej długopisy należy zwrócić do pojemnika oznaczonego „DŁUGOPISY DO DEZYNFEKCJI”.
  12. Zalecamy częste dezynfekowanie rąk, szczególnie w przypadku przemieszczania się po budynku lub korzystania
    z toalety.
  13. Zalecamy bieżące śledzenie oraz stosowanie się do informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach: www.gis.gov.pl a także obowiązujących przepisów prawa.

HARMONOGRAM SZKOLEŃ

SZKOLENIA BHP DATA SZKOLENIA DRUK DO POBRANIA
Dla pracodawców i osób kierujących pracownikami – szkolenie w ramach samokształcenia kierowanego z jednodniowymi konsultacjami 28.01.2022 r.
g. 10.00
karta
zgłoszenia
Dla pracowników inżynieryjno – technicznych – szkolenie w ramach samokształcenia kierowanego z jednodniowymi konsultacjami 28.01.2022 r.
g. 10.00
karta
zgłoszenia
Dla pracowników administracyjno-biurowych – grupy do 26 osób na sali 28.01.2022 r.
g. 10.00
karta
zgłoszenia
Dla nauczycieli – grupy do 26 osób na sali 28.01.2022 r.
g. 10.00
karta
zgłoszenia
Dla bibliotekarzy – grupa do 26 os. na sali 28.01.2022 r.
g. 10.00
karta
zgłoszenia
Dla personelu medycznego – grupy do 26 osób na sali 28.01.2022 r.
g. 10.00
karta
zgłoszenia
Dla farmaceutów – grupy do 26 osób na sali 28.01.2022 r.
g. 10.00
karta
zgłoszenia
Dla weterynarzy – grupy do 26 osób na sali 28.01.2022 r.
g. 10.00
karta
zgłoszenia
Dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych – grupy do 26 osób na sali 31.01.2022 r.
g. 10.00
brak wolnych miejsc
SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE I ZAWODOWE
Uprawnienia energetyczne-eksploatacja i dozór
dla: gr. elektrycznej, ciepłowniczej i gazowej
3.02.2022 r.
g. 9.00
karta
zgłoszenia
Szkolenie przeciwpożarowe i ewakuacja pracowników 21.02.2022 r.
g. 9.00
karta
zgłoszenia
Szkolenie z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i obsługi defibrylatora AED 22.02.2022 r.
g. 9.00
karta
zgłoszenia
SZKOLENIA DOT. ŚRODKÓW OCHRONY ROŚLIN
Doradztwo podstawowe środków ochrony roślin 9,10,11.02.2022 r.
g. 9.00
karta
zgłoszenia
Doradztwo uzupełniające środków ochrony roślin 9.02.2022 r.
g. 9.00
karta
zgłoszenia
Podstawowe stosowanie środków ochrony roślin 17-18.02.2022 r.
g. 8.00
karta
zgłoszenia
Uzupełniające stosowanie środków ochrony roślin 18.02.2022 r.
g. 8.00
karta
zgłoszenia
Fumigacja podstawowa 24-25.02.2022 r.
g. 8.00
karta
zgłoszenia
Fumigacja uzupełniająca 25.02.2022 r.
g. 8.00
karta
zgłoszenia

Harmonogram szkoleń

Terminy

Zapisz się online

Podstawa prawna: §6 i 14 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.07.2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny Pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860 z późn. zm.) – zobacz

Czas zajęć: 32 godziny lekcyjne
Częstość szkoleń dla służby bhp i osób wykonujących zadania tej służby:
-> co 5 lat

Szkolenie obejmuje tematykę dotyczącą:
regulacji prawnych z zakresu prawa pracy dot. bhp, z omówieniem źródeł prawa międzynarodowego (dyrektyw WE, konwencji MOP)
ergonomii koncepcyjnej i korekcyjnej w kształtowaniu warunków pracy
metod identyfikacji, analizy i oceny zagrożeń (oceny ryzyka zawodowego)
metod likwidacji lub ograniczenia oddziaływania na pracowników czynników szkodliwych dla zdrowia, uciążliwych i niebezpiecznych występujących w pracy
wymagań bhp dla budynków i pomieszczeń pracy oraz wymagania dla pomieszczeń i urządzeń higieniczno-sanitarnych
ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych – profilaktyka
zadań i uprawnień służby bhp oraz metody pracy tej służby
organizacji, popularyzacji i metod szkolenia w zakresie bhp pracy
zasad postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń (np. pożaru, awarii), w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku
problemów ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska naturalnego

Po pozytywnym zdaniu egzaminu wewnętrznego zostanie wydane zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego bhp zgodnie z w/w rozporządzeniem.

10, 17, 24.03.2022
g. 10.00

Zapisz się online
Druk do pobrania

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy (Dz. U. 1983 Nr 35 poz. 163, z późn. zm.) – zobacz

Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 ustawy o SIP pracodawca jest zobowiązany zapewnić Społecznym Inspektorom Pracy odpowiednie warunki realizacji ich zadań tj.:
zapewnienie możliwości szkoleń i pokrywanie ich kosztów
zakup książek zaleceń i uwag SIP
zaopatrzenie w przepisy z zakresu prawa pracy i bhp (prenumerata prasy fachowej)
zapewnienie środków na niezbędne podróże służbowe
wyposażenie w ochrony osobiste, odzież i obuwie robocze

Czas szkolenia: 24 godziny lekcyjne
Częstość szkoleń dla nowowybranych społecznych inspektorów pracy:
-> zalecane co 5 lat

Szkolenie obejmuje tematykę dotyczącą:
systemu nadzoru nad warunkami pracy w RP
zagadnień prawnej i technicznej ochrony pracy
wypadków przy pracy i chorób zawodowych
zagadnień funkcjonowania sip
zagadnień współpracy związków zawodowych z SIP
podstawowych zagadnień higieny pracy

Po pozytywnym zdaniu egzaminu wewnętrznego zostanie wydane zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 1632).

10, 17, 24.03.2022
g. 10.00

Zapisz się online
Druk do pobrania

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy (Dz. U. 1983 Nr 35 poz. 163, z późn. zm.) – zobacz

Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 ustawy o SIP pracodawca jest zobowiązany zapewnić Społecznym Inspektorom Pracy odpowiednie warunki realizacji ich zadań tj.:
zapewnienie możliwości szkoleń i pokrywanie ich kosztów
zakup książek zaleceń i uwag SIP
zaopatrzenie w przepisy z zakresu prawa pracy i bhp (prenumerata prasy fachowej)
zapewnienie środków na niezbędne podróże służbowe
wyposażenie w ochrony osobiste, odzież i obuwie robocze

Czas szkolenia: 16 godzin lekcyjnych
Częstość szkoleń dla społecznych inspektorów pracy:
-> zalecane co 5 lat

Szkolenie obejmuje tematykę dotyczącą:
zagadnień prawnej ochrony pracy, ze szczególnym uwzględnieniem zmian w przepisach kp oraz przepisach wykonawczych
zagadnień technicznej ochrony pracy ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży, z której wywodzą się społeczni inspektorzy pracy
analiz przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych
dochodzeń powypadkowych
zasad udzielania i organizacji pierwszej pomocy
metodyki kontroli zagadnień technicznej i prawnej ochrony pracy
organów państwowej kontroli nad warunkami pracy

Po pozytywnym zdaniu egzaminu wewnętrznego zostanie wydane zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 1632).

10, 17.03.2022
g. 10.00

Zapisz się online
Druk do pobrania

Formularz zgłoszeniowy

Dodatkowe informacje



Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez COPiB Consultrix danych osobowych w celach marketingowych usług świadczonych przez COPiB Consultrix lub świadczenia usług o wartości wzbogaconej.
TakNie


Wyrażam zgodę na używanie przez COPiB Consultrix (samodzielnie lub przez podmioty działające na jego zlecenie) automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon) dla celów marketingu bezpośredniego przez COPiB Consultrix na podany przeze mnie numer telefonu.
TakNie


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach, usługach, ofertach, konkursach i akcjach promocyjnych COPiB Consultrix środkami komunikacji elektronicznej, tj. e-mailem, SMS’em, MMs’em na podany przeze mnie powyżej adres e-mail oraz numer telefonu.
TakNie


Wyrażam zgodę na wystawienie i przesyłanie przez COPiB Consultrix w formie elektronicznej faktur z załącznikami, korygujących faktur z załącznikami oraz duplikatów tych faktur wraz z załącznikami (faktura elektroniczna) na zasadach ogólnych na podany przeze mnie adres e-mail.
TakNie


Proszę, aby proponowane zmiany umów, regulaminów, cenników, informacji o zmianie nazwy (firmy), adresu lub siedziby COPiB Consultrix, informacji dotyczących wykonywania umów (w tym potwierdzenie przyjęcia reklamacji oraz udzielenie odpowiedzi na reklamację) były dostarczane na podany przeze mnie adres e-mail.
TakNie