Specjaliści ds. BHP
Centrum Ochrony Pracy i Biznesu CONSULTRIX oferuje Państwu pełnienie zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy (obsługę bhp) zgodnie z art. 23711 Kodeksu Pracy.
Informujemy, że nasi specjaliści ds. BHP posiadają doświadczenie zawodowe, ukończone studia podyplomowe bhp oraz uprawnienia ekspertów – konsultantów Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie.
Godnym pokreślenia jest fakt, że powierzając nam pełnienie zadań służby BHP, pracodawca jest odciążony od wielu dodatkowych czynności administracyjnych, a koszt wykonywania zadań służby BHP przez naszą firmę jest zdecydowanie niższy niż przy zatrudnianiu pracownika służby BHP na umowę o pracę.
W przypadku podpisania umowy, zapewniamy bezpłatną ocenę stanu BHP wraz z wnioskami i doradztwem w zakresie utrzymania właściwych warunków i ochrony pracy.
Dlaczego warto jest zrobić ocenę stanu BHP w firmie?
- Ocena stanu bhp to propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.
- Przez ocenę dokonuje się porównania stanu bezpieczeństwa w zakładzie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wskazanie ewentualnych nieprawidłowości.
- Ocena jest wynikowym auditem przestrzegania przez pracodawcę wymogów prawnych wobec siebie i pracowników firmy .
- Ocena stanu bhp powinna być przygotowana przez pracownika służby bhp. Powyższy obowiązek wynika z § 2. 1. pkt 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. nr 109, poz. 704 ze zm.).
W ramach obsługi BHP oferujemy m. in.:
- szkolenia wstępne BHP,
- sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
- przeprowadzenie oceny stanu BHP w firmie,
- doradztwo w zakresie przepisów prawa pracy,
- sporządzenie okresowej analizy BHP,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
- ocenę wydatku energetycznego,
- sporządzanie instrukcji stanowiskowych BHP,
- reprezentowanie pracodawcy przed organami nadzoru (PIP, PIS),
- pomoc w sporządzeniu regulaminu pracy oraz wszelkie inne zadania wynikające z rozporządzenia dotyczącego służby BHP,
- prowadzenie rejestrów,
- kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych,
- udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy,
- udział w ocenie założeń i dokumentacji modernizacji oraz nowych inwestycji zakładu pracy pod względem wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy,
- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych, w których przewiduje się pomieszczenia pracy,
- zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w procesach produkcyjnych,współpraca z laboratoriami upoważnionymi, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy,
Oferta cenowa na obsługę BHP
Proponujemy wykonywanie zadań służby bhp za cenę umowną w zależności od specyfiki zakładu pracy i zagrożeń występujących w środowisku pracy w wysokości:
350,00 zł – 450,00 zł netto miesięcznie (+23% VAT): przy zatrudnieniu do 9 osób
500,00 zł – 700,00 zł netto miesięcznie (+23% VAT): przy zatrudnieniu 10 – 20 osób
800,00 zł – 1100,00 zł netto miesięcznie (+23% VAT): przy zatrudnieniu 21 – 30 osób
Przy zatrudnieniu powyżej 30 osób cena ustalana jest indywidualnie.