CHWILO TRWAJ – spot promocyjny LUBELSZCZYZNY

„Chwilo trwaj” – to hasło przewodnie spotu, który reklamuje Lubelszczyznę. Od 1 lipca do 31 sierpnia 2010 r. można było oglądać go w TVN, TVN24 i Polsacie. Kampanię przygotowała lubelska firma Codeina. Całość kosztowała 1,4 mln zł. Za sam 45 – sekundowy spot zapłacono 180 tys. zł. Pieniądze to w 85 proc. unijne środki.

Preferencje plików cookies

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.